Niečo zo súkromného života =)

13.12.2013 17:53

Október minulého roka bol veľmi zaujímavý ....

Jedného dňa sa moja priateľka prihrnula do práce na poobednú a na miesto sľúbenej čokolády na mňa vytasila tehotenský test...Bol pozitívny. Nevedel som ako sa mám tváriť. Nechcel som sa tešiť predčasne. Pre istotu sme hneď na druhý deň k lekárovi. Ja som radšej čakal vonku v aute. Keď končne prišla do auta, v ruke držala materskú knižku. Veľmi som sa tešil, ale i bál ako to všetko budeme zvládať. Oznámili sme to v práci, kde sa od všetkých hrnuli samé gratulácie od vedúcich, spolupracovníkov ale i od samotných majiteľov firmy. Najťažšie bolo oznamovanie doma.... ale ako inak aj rodina bola a aj je veľmi šťastná.

Hneď sme začali riešiť svadbu a 9.02.2013 bol náš deň D. Prebehla super až na nejaké maličkosti : ja som tesne pred svadbou ochorel a mal som vysoké teploty a moja teraz už manželka bola skoro unavená, ale držali sme sa statočne =) Užili sme si to plnými dúškami. 

V máji sme sa dozvedeli, že budeme mať syna, možno budúceho malého kynológa alebo poľovníka. Výber mena som nechal na menželke=) Termín bol 10.07.2013, ale drobcovi sa tento dátum asi nepáčil a rozhodol sa, že 14.júl je oveľa krajší. V sobotu 13.júla sa to všetko začalo. Nervózne a so strachom o moje lásky som čakal na telefonát, že už je na svete. Po 18hodinách dlhého čakania som sa konečne dočkal. KRISTIÁN LACKOVIČ bol na svete. 

Dnes má 5 mesiacov a pomaly nám z neho rastie veľký chlap...........