KLUBOVÉ FSMP CORINA LARO Slovakia CACT-CCT

31.03.2013 12:19

Toto som prvýkrát organizoval v klube skúšky ja. Prípravy boli veľké a dlhé, lebo som chcel, aby to bolo na 100%. Najprv to bolo čistenie terénu, potom vyznačovanie stôp a ďalej ostatné veci, čo sa týkali organizácie. Bolo toho naozaj dosť. Toto všetko by sa nedalo zvládnuť bez Dušana, Borisa, Juraja, môjho otca a bez členov PZ Červeníka nemôžem zabudnúť aj na mpju už terajšiu manželku Luckua kamarátku Janku, ktoré nám pomáhali v piatok večer variť. Na tieto  skúšky boli z našej chovatľskej stanice nahlasené 3 jedince a to :  

Dušan Mihálik so sukou BAMBI LARO slovakia,  Juraj Krajčovič so sukou CORINA LARO Slovakia a nakoniec ja so psom CRASCH LARO Slovakia. Bol som veľmi zvedavý hlavne na CRASCHOV výkon a samozrejme aj na výkony našich odchovancov.Bol som plný očakávaní ako to celé dopadne. Jediní, ktorím sa neočakávane zadarilo, boli Juraj s CPORINOU, ktorá skončila v prvej cene a získala titul CACT-CCT. Ja s CRASCHOM som získal druhú cenu a Dušan s BAMBI skončili v tretej cene, ale to bolo tým že BAMBI sa nám začala týždeň po skúškach hárať... Ale aj tak sme boli spokojní s takýmito úspechmi. Ďakujeme majiteľom našich odchovancov, že ich takto vedú.