Klubová vystava Viničné 2012

11.03.2012 09:05

Na túto klubovú výstavu, ktorá sa uskutočnila 3.3.2012 sme sa všetci nesmierne tešili.Mali sme prihlasených 5 psíkov a  to :BARA Laro Slovakia,BAMBI Laro Slovakia,CORA Laro Slovakia,CRESCH Laro Slovakia a XICHTÍk z Chlumína  z ľudskej  zostavy sme  boli:Ja, Tata, Lucka, náš strýko Krupík, Juraj, Miška, Janči, Dominika a Janka s Maťom.Keď sme  dorazili na výstavu , hneď sme sa všetci zvítali pri dverách, pobrali sme stoličky a psov a už sme sa hrnuli dnu. Pri kruhu sme sa rozložili a čakali sme na posudzovanie. Prvý do kruhu z našej partie nastúpil náš kamarát -Janči s CRESHOM Laro Slovakia. Pozorne sme ich sledovali a napäto sme čakali ako skončia. Skončili úplne super a to V1, VÍŤAZ TRIEDY MLADÝCH. Ako druhý na rad prišiel XICHTÍK z Chlumína s naším otcom (Mirom) a tiež skončili s tytulom V2. CORINA Laro Slovakia, ktorú predvádzala naša kamarátka, Miška, skončila s tytulom V1, VÍŤAZ TRIEDY MLADÝCH. Ďalšia dáma na posudzovanie bola BÁRA Laro Slovakia, ktorú viedol náš tata. Síce skončili iba s VD, ale my vieme prečo... A nakoniec som išiel do kruhu ja s BAMBI Laro Slovakia a zasa sme zahviezdili . Naša BAMBI získala tytul V1 a CC , čo som vôbec nečakal. Po posudzovanísme sme sa išli poobzerať po kruhocha popri tom sme sa boli aj pomaly rozlúčiť s kamarátmi. Ak by som mal zhrnúť túto výstavu, tak som bol milo prekvapený a zároveň aj spokojný s hodonoteniami a posudkami. Takže sme presvedčili seba ale aj iných ľudí o tom, že aj naši zvieraci kamaráti vyzerajú dosť dobre a že naša chovateľská práca nie je zbytočná. Vštkým zúčastneným ďakujem a teším sa na ďalšie spoločné zážitky.