CHOVNÉ BL SKÚŠKY-Branisko 2012 DANY Budaiov dvor VÍŤAZ CHBLT - CCT , KV , 2krát vyhnanie

31.03.2013 11:27

Na tieto skúšky sme sa vôbec nepripravovali. Mali sme nahláseného Danyho a Xichtíka. Prišiel piatok a pred sebo sme mali ďalekú cestu až na východné Slovensko. Odchádzali sme okolo 16:00 z červeníckej benzínky, kde sme čakali na Stana a Anku. Keď konečne dorazili po pol hodine čakania aj oni, mohli sme sa vydať na cestu. Cesta bola dosť únavná, dlhá a niekedy aj nebezpečná (na diaľnici sme sa vyhýbali niečomu, čo sa vysipalo z kafilérneho auta :), tiez sme obiehali zaspávajúceho vodiča kamiónu a pod.) Na Branisko sme dorazili okolo 21:00. Nálada bola mierne nad bodom mrazu, ale boli sme radi, že sme dorazili živí a zdraví. V sobotu ráno začínali skúšky. Hneď ako sme vstali, išiel som našich chlpatých kamarátov, Danyho a Xichtíka, troška prevetrať a hlavne vyvenčiť. Zasa ako vždy som bol nervózny, akoby som bol prvýkrát na skúškach. Počas skúšok nálada postupne gradovala a napätie, s ktorým som čakal, až budem v poradí, sa dalo krájať. Prvý z našich psov išiel Dany, ktorý sa už nevedel dočkať, kedy už konečne bude môcť predviesť, čo v sebe má... a stálo to za to... všetok ten stres a nervozita...  Prvé kolo skončilo nad moje očakávania: DANY tlačil škodnú hlava proti hlave až von, čiže ukázal vo veľmi slušnom čase 0:35 veľmi pekné vyhnanie.

Ale i tak som bolstále nervózny, lebo až druhé kolo bolo rozhodujúce a ešte sme štartovali s Xichtíkom. Xichtík, si to síce len odštekal, ale nejaké pokusy o chvat tam boli tiež. Potom prišlo to rozhodujúce druhé kolo : najprv bolo pocuť len buchot v nore a vtedy nastalo troška sklamanie, že asi to skonči chvatom, ale potom ostalo podozrivé ticho a keď v čase 1:27 vykukla z nory prvá líška a za ňou Dany, tak od šťastia sme sa skoro zbláznili, takže druhé kolo skončilo zasa vyhnaním hlava proti hlave. Konečne som zostal kľudnejší. Xichtík si to v druhom kole zasa len odštekal. Keď skočili skúšky, tak sme čakali netrpezlivo na celkové vyhodnotenie. Ani vo sne by nás nenapadlo, že by sme mohli tieto skúšky aj vyhrať a predsa.....

Vyhral ich DANY Budaiov dvor  2krát vyhnanie. Vtedy prišla nefalšovaná radosť z úspechu, aký sme dosiahli....